بیان انتظارات و خواسته ها کلید دستیابی به رضایت

بیان انتظارات و خواسته ها کلید دستیابی به رضایت

در اولین مراجعه بیمار باید تمام  ایرادات، خواسته ها و انتظارات مربوط به عمل زیبائی درخواستی خود را با پزشک در میان بگذارد …

در اولین مراجعه که به صورت مشاوره انجام می شود باید بیمار تمام  ایرادات، خواسته ها و انتظارات مربوط به عمل زیبائی درخواستی خود مثل بینی خود را با پزشک در میان بگذارد. در صورتی که این ایرادات، خواسته ها و انتظارات بر اساس تجربه و نظر پزشک به جا و دست یافتنی باشد، می توان اقدامات لازم برای انجام جراحی زیبایی را شروع نمود. اما در صورتی که ایرادات ناصحیح و یا خواسته ها غیر منطقی و دست نیافتنی باشد، پزشک باید بیمار را راهنمایی کند تا با داشتن دیدی صحیح و انتظاراتی قابل انجام، تصمیم به انجام جراحی زیبایی بنماید و یا از عمل جراحی منصرف گردد.
در صورتی که بیمار و پزشک در مورد نوع عمل و نتایج بعد از آن به توافق برسند، می توان مرحله بعدی که شامل دیدن نمونه هایی از جراحی های قبلی و مقایسه تصاویر قبل و بعد از عمل بیماران می باشد، را آغاز نمود و از بیمار خواست تا نظر خود را در مورد تک تک بیماران دیده شده بیان نماید. با این کار جراح به سلیقه بیمار پی برده و این سلیقه را می تواند در عمل جراحی وی اعمال نماید.

 

یک دیدگاه در “بیان انتظارات و خواسته ها کلید دستیابی به رضایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *